Grattis Hanna!

God morgon allesammans. Har nyss vaknat av ett sms från min kära, kanske tur det annars hade man sovit alldeles för länge idag också. Idag fyller min syster 16 år, och som present fick hon som tidigare nämnt den röda rosklänningen från the garden collection och ikväll ska vi ta en mysig fika istan.

Det blir nog strålande sol idag också vilket är riktigt härligt då jag kan slå mig ner på balkongen, smörja in mig med lite cocosolja och njuta av solstrålarna som värmer mot kroppen och förhoppningsvis gör en lite brunare..

Fick precis ett sms från Amanda också så det blir nog en fika i solen med henne runt middagstid :)


Amanda och jag på lärarmiddagen 2008


Hanna och jag Turkiet förra sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0