Lördag

Ännu en arbetsvecka har runnit iväg, och det har varit en riktigt härlig vecka med mycket solsken! Typiskt att inte solen kan titta fram nu över helgen när jag äntligen är ledig.

Ikväll var det egentligen menat att vi tjejer skulle äta god mat och njuta av varandras sällskap på Marinan, men där var ju såklart fullbokat denna lördag. Istället pratas det lite om bowling i Malmö, men det får jag nog stå över då Philips föräldrar kommer över på middag.. Tanken var ju att jag skulle gå hem efter en stund på Marinan men det är inte lika lätt att avbryta när man inte är på hemmaplan.

Idag har jag annars varit och handlat med Philip inför ikväll, skaffat hem några vaderade kuvert så att jag kan skicka iväg mina tradera auktioner. Skönt att bli av med lite kläder och annat som inte gör någon nytta här hemma :)

Nu är det snart dax för dammsugning...

Ha en super trevlig lördagskväll! (För det ska jag ha)
Puss&Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0