Tisdag

Har nyss kommit inom dörren och maten står serverad som älskade Philip har tillagat till mig, då är man som lyckligast! Jag sitter framför fotboll på tv medans mannen min går och solar, haha borde det inte vara tvärtom? Iallafall kommer det inte vara långvarigt eftersom couger town borjar alldeles strax.. Skönt att det är något bra som visas på tv idag då DH plötsligt inte går?

Imorgon kommer ytterligare en långdag på jobb sedan ledig torsdag och sedan jobb igen fredag och lördag. Mindre firande av påsk då alltså, eller har jag någonsin firat denna helg? Nej tror inte det...

Nu kom Philip hem..

God kväll!



Kommentarer
Postat av: krisse

hej Linn! :) vad roligt det är att läsa din blogg :) du är en riktig snygging!

2010-03-31 @ 08:36:35
URL: http://krissefisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0